dilluns, 30 de gener del 2017

Pre-prèvia: passions unides

Junt amb l'educació i la nostra llengua, compartisc un altre passatemps amb moltíssima gent, aquest passatemps de vegades està infravalorat i d'altres desprestigiat, però res no fa que per a mi és i serà una passió i font de diversió, el futbol. Faig aquesta introducció per contextualitzar que, dissabte passat, vaig assistir al camp de futbol de l'Alcúdia per veure el partit de l'infantil, categoria que comprén als alumnes de 1er i 2n d'ESO. 

Per què era interessant aquest partit? Perquè l'enfrontament es donava entre l'equip local, l'Alcúdia, poble on m'han acollit per realitzar el període de pràctiques a l'institut, contra l'equip de la meua localitat. Per això, aquest partit no va ser com qualsevol altre, ja que més que mirar el baló, em vaig fixar en tots i cadascun dels rostres rivals i les seues reaccions...no podia deixar de pensar quin d'ells seria el meu futur alumne!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada