dilluns, 30 de gener del 2017

Prèvia: presentació

Abans de l'inici, la meua tutora em va convidar al centre per conéixer-nos. Em va dir que anara dimecres, que ella tenia horari de tutoria. I, tot i que, jo estava en plena setmana d'exàmens universitaris, em vaig agafar un descans per assistir al centre. Havíem quedat a les 9. De camí, com que era l'hora d'entrada dels col•legis d'infantil i primària, em vaig trobar a la meua darrera tutora de pràctiques i vaig pensar, tan de bo que la nova tutora no siga com ella.
En arribar al centre em van rebre i em van acompanyar a la sala de professors on estava la meua tutora. Ella es va mostrar molt simpàtica i atenta amb mi, em va introduir un poc la dinàmica i l'horari (crec recordar que té grups de 1r i 2n d'ESO i de Batxillerat) i em va demanar que em presentes mínimament. També va ser hora de lliurar-li tots els documents burocràtics com a alumna de pràctiques. Molt amablement els va rebre i li vaig donar les gràcies pel tracte i acolliment. Finalment, demà la coordinadora de pràctiques ens ha reunit als tres alumnes de pràctiques que som al centre i, tot seguit, començarà la nostra experiència. Som-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada